سوسک سپید

نانوشته ها

سوسک سپید

نانوشته ها

؟

 

بهانه

کنار آشنایی تو آشیانه می کنم

فضای آشیانه را پر از ترانه میکنم

کسی سوال می کند :

به خاطر چه زنده ای ؟

و من برای زندگی

تو را

بهانه می کنم

 

هرکی میدونه شاعر این شعر کیه تو کامنت بگه و جایزه بگیره

آخرین یادداشت او

 

دیر آمدی من رفتم ... با آنکه زود تر از تو آمده بود

دنبالم نیا

مرده نامه

 

مرده نامه

سلام

حالم خوب نیست چون اصلا حالم نیست

جای بعضی از شماها اینجا خیلی خالیست

دلم برای کمی هوای تازه تنگ شده

اینجا هیچ وقت کولر هارا روشن نمی کنند

برای ما خوب نیست

برای ما تنها چیزی که خوب است

اینست که گاه گاهی برای شما بنویسیم

فعلا باید

         بروم

               فرو

                   در خودم

                                  خدانگهدار

امضا: مرده

 

شعری از حسین پناهی

تاسه

در گهواره از گریه تاسه می رود
کودک کر و لالی که منم
هراسان از حقایقی که چون باریکه ای از نور
از سطح پهن پیشانیم می گذرد
خواهران و برادران
 نعمت اندوه و رنج را شکر گذار باشید
همیشه فاصله تان را با خوشبختی حفظ کنید
پنج یا شش ماه
خوشبختی جز رضایت نیست
به آشیانه با دست پر بر می گردد پرستوی مادر
گمشده در قندیل های ایوان خانه ای که سالهاست
 از یاد رفته است
خوشا به حالتان که می توانید گریه کنید بخندید
همین است
 برای زندگی بیهوده دنبال معنای دیگری نگردید
برای حفظ رضایت
نعمت انتظار و تلاش را شکرگزار باشید
پرستوهای مادر قادر به شکارش بچه هاشان
نیستند