سوسک سپید

نانوشته ها

سوسک سپید

نانوشته ها

شعری از حسین پناهی

تاسه

در گهواره از گریه تاسه می رود
کودک کر و لالی که منم
هراسان از حقایقی که چون باریکه ای از نور
از سطح پهن پیشانیم می گذرد
خواهران و برادران
 نعمت اندوه و رنج را شکر گذار باشید
همیشه فاصله تان را با خوشبختی حفظ کنید
پنج یا شش ماه
خوشبختی جز رضایت نیست
به آشیانه با دست پر بر می گردد پرستوی مادر
گمشده در قندیل های ایوان خانه ای که سالهاست
 از یاد رفته است
خوشا به حالتان که می توانید گریه کنید بخندید
همین است
 برای زندگی بیهوده دنبال معنای دیگری نگردید
برای حفظ رضایت
نعمت انتظار و تلاش را شکرگزار باشید
پرستوهای مادر قادر به شکارش بچه هاشان
نیستند

نظرات 4 + ارسال نظر
عطش چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:14 ق.ظ http://noorian.blogsky.com

اَللَّهُمَ صَلِ عَلَی فَاطِمَةَ وَ أبیهَا وَ بَعلِهَا وَ بَنیهَا بِعَدَدِ مَا أحَاطَ بِهِ عِلمُک

این سوز و گداز تو معمای من است
سجاده راز تو معمای من است
این شیوه قیام یا رکوع است بگو؟!
چندی است نماز تو معمای من است

با سلام و درود فراوان بر شما و قلم توانمندتان که به این زیبای می نگارد ضمن آرزوی سعادتمندی و تندرستی من باز هم سر زدم و سیراب شدم خوشحال خواهم شد سر بزنید ..



بر سنگ قبر من بنویسید خسته بود اهل زمین نبود نمازش شکسته بود

بر سنگ قبر من بنویسید شیشه بود تنها از این نظر که سراپا شکسته بود

بر سنگ قبر من بنویسید پاک بود چشمان او که دائماً از اشک شسته بود

بر سنگ قبر من بنویسید این درخت عمری برای هر و تبر تیشه دسته بود

بر سنگ قبر من بنویسید کل عمر پشت دری که باز نمی شد نشسته بود ....
منتظر قدوم سبز و نظر دلگرم کننده شما هستیم که برایم مهم است

.......در پناه حق ....

ظریفه چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 05:31 ب.ظ http://www.corocodile.blogsky.com

سلام سوسک سپید.
به وبلاگ من و دوستم رویا هم بیا.

نادونی چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:47 ب.ظ http://www.m-salami.persianblog.com/

خیلی دوسش دارم...
کودک کرو لالی که منم......
یاعلی...
تاتا

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:56 ق.ظ

اسلام با تشکر از زحماتتون اگر می خواهید در مورد:آیا قران از جانب خدا آمده است؟ و یا کاردستی محمد است؟ تناقضات قرآن و اشکالات علمی موجود در متن قرآن و زنان پیامبراسلام!!! و احادیث که نشانگر علم لا یتناهی ائمه!!!... بیشتر بدانید به این ادرس سری بزنیدwww.alcoran.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد